Over Ons:

Ik ben dus Carla Peters, 49 jaar oud. getrouwd met Joop en we hebben 2 kinderen. Martine van 23 en Christian is 20 jaar. Mijn hobbies zijn : Knutselen vooral kaarten maken en leuke scrapdingen maken samen met mijn dochter martine, lezen en computeren.





Hallo ik ben Martine Peters en ben 23 jaar. Ik woon samen met Bram waar ik nu meer dan 3 jaar een relatie mee heb. Ik ben werkzaam als secretaresse en dit bevalt erg goed. Mijn hobbies zijn het maken van scrapkaarten etc en dit doe ik samen met mijn moeder.


Al onze creaties zijn ook te koop. Voor een prijsopgave en een bestelling plaatsen kun je mailen naar car-mar@live.nl







dinsdag 23 maart 2010

Label kaart gemaakt door Carla
















Label kaart met een Snoesje stempel. Deze label kaart stond in het blad HobbyZine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten